Na tym zdjęciu- co prawda w przerysowanej formie widać, że w rzeczywistości każdy z zespołu dokłada cegiełkę do tego, aby śrubka została z pacjentem na zawsze. W tym zabiegu szczególnie „szukamy dziury w całym”, gdyż chcemy na każdym etapie – od planowania do uwieńczenia koroną zapewnić Wam poczucie bezpieczeństwa i komfortu.
Jako, że implantacja jest zabiegiem chirurgicznym i musi być przeprowadzona w sterylnych warunkach, wzbudza w Was wiele obaw, pytań i emocji. Zebraliśmy wszystkie Wasze odczucia oraz pytania i stworzyliśmy procedury i schematy, dzięki którym zabieg implantacji przebiega jak najbezpieczniej i w jak najkrótszym czasie.
Być może wchodząc na tę zakładkę spodziewałeś się zdjęć z samego zabiegu, jednak z szacunku dla odczuć wielu wrażliwszych pacjentów nie zamieściliśmy ich tutaj. Jeśli jednak podczas wizyty konsultacyjnej wyrazisz chęć dokładnego zapoznania się ze szczegółami zabiegu od strony technicznej, z przyjemnością udzielę Ci wszelkich informacji bo …. ja lubię śruby, które wkręcam 🙂
Zauważyliśmy, że dla wielu pacjentów ważne jest, aby znać dzień rozpoczęcia i zakończenia leczenia. Jako, że cały zabieg od momentu wprowadzenia implantu do oddania korony składa się z kilku wizyt, wymaga to planu. Dlatego recepcja we współpracy z pacjentem tworzy harmonogram wizyt. Dzięki temu pacjent już od otrzymania planu leczenia wie, kiedy nastąpi ukoronowanie implantu 😉
Na kilka dni przed zabiegiem pacjent otrzymuje pakiet z zaleceniami przedzabiegowymi, a w dniu zabiegu pakiet i zalecenia pozabiegowe. Aby objąć pacjenta opieką nie tylko w chwili zabiegu, ale także wtedy gdy wróci domu, wykonujemy kontrolny telefon z pytaniem o samopoczucie i ewentualnymi wskazówkami.
Na każdym etapie zabiegu nieocenioną pomocą są moje Asystentki. Przygotowanie gabinetu, sterylnych pakietów, materiałów, sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej jest po Ich stronie. Wchodzę na gotowe, wkręcam śrubkę, a cała reszta to ich specjalność. Jako, że współpracujemy ze sobą wiele lat, dziewczyny znają moje metody działania, więc rozumiemy się często bez słów.
Ponieważ pacjenci często niepokoją się o to, czy zabieg będzie bolesny – pragniemy rozwiać Wasze obawy. Naszym priorytetem jest Wasz komfort, dlatego po zaaplikowaniu znieczulenia, pacjent ma chwilę na relaks, aby znieczulenie było efektywne. Wyeliminowaliśmy to klasyczne znieczulenie z igłą i strzykawką i stosujemy znieczulenie komputerowe. Kto zna ten już wie 🙂
Zatem gdy masz tę chwilę na relaks, recepcja zadba o to, by umilić Ci ten czas.
Kiedy ja jestem pacjentem i potrzebuję pomocy jakiegoś specjalisty, to ma dla mnie znaczenie w czyje ręce oddaję swoje zdrowie. Dobrze wiecie co mam na myśli, bo zdarza się, że pytacie: Jakie jest moje doświadczenie we wkręcaniu implantów? Jak dużo wykonałem takich zabiegów? Gdzie się szkoliłem i czy nadal to robię? Choć nigdy moim celem nie będzie prześciganie się na liczby, to aby zaspokoić Waszą ciekawość- implanty wkręcam od sierpnia 2009. Przed wkręceniem pierwszego implantu mialem wielkie obawy. – bałem się zemsty niezadowolonego pacjenta, ale znalazłem na to sposób i nie była to teściowa. Pierwszego implanta wkręciłem na uniwersytecie w Kambodży – na wypadek gdyby pacjent chciał mnie szukać. 🙂 🙂 Na szczęście od tego momentu minęło już wiele czasu, a poczty z Kambodży dalej nie odbieram :))
A tak serio choć mam doświadczenie w tej dziedzinie, to cały czas pilnuję, by nie popaść w rutynę. Dlatego żadnego pacjenta nie traktuję szablonowo. W oparciu o tomografię komputerową planuję indywidualnie każdy zabieg. A jako, że ten dział stomatologii nadal się rozwija, to ja także chcę być na bieżąco więc mimo, że na ucznia już nie wyglądam to stale się uczę 🙂
Przychodząc na wizyty do naszego gabinetu, raczej nie odwiedzacie miejsca, które jest na tym zdjęciu. A odgrywa ono kluczową rolę w bezpieczeństwie każdego przeprowadzonego tu zabiegu. Po zaplanowaniu przeze mnie procesu leczenia, przekazuję moim Dziewczynom wskazówki jakich materiałów i sprzętów będę potrzebował. A one w swojej wielkiej skrupulatności przygotowują sterylne pakiety z narzędziami i wszystkie potrzebne mi zabawki.
Opieka naszego gabinetu nie kończy się w momencie zakończenia zabiegu. Pacjenci po tego typu zabiegach lubią mieć poczucie, że w razie ich pytania lub obawy ktoś napewno odbierze telefon. Dlatego recepcjonistki pracują od 7.00 do 21.00 i służą pomocą oraz są łącznikiem pomiędzy Wami a lekarzami.
Choć cenię sobie rozwój i poszerzanie wiedzy to przez moją spontaniczną naturę obrywa mi się czasem, gdy przedłużam czas wizyty- no cóż lubię z Wami rozmawiać. I choć jestem zwolennikiem planów i procedur, to potrzebuję ludzi, którzy mnie w tym pilnują. Nie mam łatwego życia, pracuję z samymi kobietami 🙂